Suukko

Olin juuri lähdössä kotiin iltamyöhään. Aamulla pitäisi lähteä semmoiselle retkelle ja herätä aikaisin. Oltiin mukamas katsottu joku leffa, oli kivaa. Ei oltu pitkään aikaan nähty, puhuttu vaan puhelimessa välillä.
Mä vetelin kenkiä jalkaan sen eteisessä. Kaivelin laukkua että on nyt kanssa kaikki mukana, puhelimet ja röökit. Tsek!

Se seisoi siinä mun edessä ja sanoi jotakin. Tuskin mitään tärkeetä. Ehkä jotain ”soitellaan” tai jotain. Mä en kuunnellut. Keskityin mun laukun penkomiseen.

Sitten se antoi mulle suukon. Ihan huulille, ihan oikean suukon.

Se tuntui kivalta. Koska ei se mulle ikinä mitään suukkoja anna tuosta vain, jos sen ei tartte. Ei sen nytkään tarvinnut, mutta mä luulen että se vaan halusi pussata mua. Se siinä olikin kaikista kivointa.
  

Kyllä se musta tykkää. Vaikka se aina huutaakin että mun jooga-asentoni ei ole oikeanlainen sohvalla makoiluasento, että se on ihan luonnotonta. Ja vaikka se kiukkuaa kun hyppään sen autoon kadun varrelta, että ”Koita nyt suoriutua, ja se turvavyö kiinni!”. Vaikka se sanoo että mun kanssa liikenteessä oleminen on pahempaa kuin pikkulapsen kanssa. Niin kyllä se silti musta tykkää. Ja välittääkin. Vaikka sitä ärsyttää että soitan sille joskus kännissä, siitä se ei pidä.

Ja jos joku poika on taas särkenyt mun sydämen niin se sanoo aina että oon liian hyvä niille. Siitäkin tulee aina hyvä mieli.

Mä saan aina valkata leffankin ja se kattoo ne nätisti vaikka tietäisi jo etukäteen että se tulee inhoamaan sitä elokuvaa. Sitten se välillä pyytää mua hieromaan sen jalkoja tai selkää. Ja mä hieron, koska tahdon olla sille kiva takaisin.

Mä jäin vähäksi aikaa myöhemmin miettimään sitä suukkoa. Ja tänäänkin vähän mietin.

Se oli ihan hirveen kiva ele siltä.

Semmonen kiva suukko.

  

2 kommenttia artikkeliin ”Suukko

  1. Oi miten suloista! ❤
    Luen blogisi täällä ja toisessa.
    Toivotan sulle vain kaikkea hyvää vaikka me emme tunne toisiamme.
    Toivon että löydät prinssin joka kohtelee sua prinsessaksi ja suloisena kohteluja.
    Tsemppejä! :*

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s